Det är svårt att bygga ett varumärke på ytan. Du kan lyckas kortsiktigt, men aldrig långsiktigt. Det gäller både ditt personliga varumärke och företagets. Du måste börja inifrån och närma dig ytan med ödmjukhet.
Värderingar och mål måste finnas på plats. Sen kan du förmedla det via alla dina kommunikationskanaler och bygga en image som stämmer med din insida.
Det är inte alltid lätt. Det är nästan alltid kul.
Anna-Karin Lingham is a business school graduate with a marketing degree from the Uppsala University.
For more than fifteen years she has worked with marketing, branding and business development. She has a long experience from leading roles within the Axfood group as well as the global entrepreneur company Hästens Beds, with business on more than thirty markets. Since 2007 she works as a branding- and business consultant.
Anna-Karin is frequently engaged as a lecturer and a board member. Competence and personality are important ingredients in the branding work she advocates.
Anna-Karin is also a singer and outdoor life adventurer with a special liking of high mountains.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar